• 1kaks3

Facebooki kasutegur – saab palju paremini

Updated: Feb 10

Facebook on turundamiseks lihtne paik, aga samas ülimalt keeruline. Facebook keerab oma levikukanaleid üha rohkem kinni ja tahab, et sa ei reklaamiks end niisama, vaid maksaksid selle eest. Äriühing, arusaadav. Aga väga palju saad ise ära teha selleks, et ei maksa üldse või siis lisad ainult pisut raha. Siit edasi lähebki keeruliseks.



Mis ma valesti teen?

Nii ehk polegi õige küsida, pigem peaksid teadma, kuidas teha õigesti. Sajad tuhanded turundajad maailmas postitavad iga päev nõuandeid, mida saad arvesse võtta, et Facebookist oleks ärile kasu. Neid tasub lugeda, aga lühikokkuvõte neist on see, et järjepidev professionaalne suhtlus oma potentsiaalsete klientidega nõuab häid veebiarendamise teadmisi, loomingulisust, foto- ja videovalmistamise oskust, kujundusprogramme ning lõpuks on see kõik kokku ajamahukas.


Siis juhtubki, et lõpuks postitad lihtsalt ühe foto või lausejupi ning nii kordub see iga päev. Peenhäälestuseks pole aega. Kas sellel ka tulemus on?


Siin on üks näide Facebooki-lehe nähtavuse suurenemisest pärast peaaegu tasuta kampaaniat, mis tõi kliendid ka ettevõttesse kohale ostma.
Siin on üks näide FB-lehe nähtavuse suurenemisest pärast peaaegu tasuta kampaaniat, mis tõi kliendid kohale.

Tulemus

Muidugi on igal su Facebookis tehtud liigutusel tulemus. Kui su lehel on näiteks 1000 sõpra ja annad neile mõnel korral nädalas või tihedamini millestki teada, siis näed ju ise postituse all paljudeni see jõudis, kas seda jagati, laigiti ja kas see läks kellelegi korda. See on kõik tore, aga kas keegi ka selle postituse nägemise tõttu su ärisse sisse astus, sealt või veebipoest midagi ostis, seda sa ei näe. Ja pealegi pole see alati oluline, kui suur on nende inimeste hulk, kelle Facebooki-seinalt su postitus korraks läbi käis. Tähtis on näidata postitust neile, kellest saad kasu.


Ehk siis – su postitus peab olema nii hea, et see leviks ilma raha juurde maksmata (või pisut makstes) võimalikult palju, aga leviks just nende seas, kes on potentsiaalsed ostjad. Kui nemad su postitust laigivad ja jagavad, siis iga selline liigutus suurendab tõenäosust, et tema või mõni tema sõber astub su ärisse reaalselt sisse ja ostab midagi. Niisama ilus Facebooki statistika on kasutu. Postituse sisu peab kliendi ostma panema.


Siin saamegi meie abiks olla. Töötame sulle välja Facebooki-postituste strageegia, ühtse kujunduse, et su postitused ei kaoks teiste samasuguste sadade postituste sekka; mõtleme täpselt läbi sõnumi ja sõnastuse, paneme potentsiaalsed kliendid su tegemistele kaasa elama. Loome koos kampaaniaid, mis toovad kasu, isegi kui allahindlusi tehes sulle tundub, et teeni suurt midagi. Pildistamine ja filmime tooteid iseäratavalt ja ägedalt, nii et need jäävad kohe Facebookis silma. Ja nii kogu aeg.


Järgmises blogipostituses näitame, kuidas õigeid võtteid kasutades oleme ettevõtete Facebooki-postituste levikut rohkem kui kümnekordistanud. Võid jätta kogu töö meie õlule või paluda ainult vahel appi. Head nõu saad meilt kindlasti.

21 views0 comments